Mudanya Haber Arşivi

_

Font Boyutu
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Ana Sayfa 2010 Yılı Haber Arşivi Burası Mudanya Belediye Binası Önündeki Yaya Kaldırımı

Burası Mudanya Belediye Binası Önündeki Yaya Kaldırımı

E-posta Yazdır PDF

Mudanya Belediyesi Binası önündeki kaldırım Mudanya Belediye Sarayı Önündeki yaya kaldırımının durumu. Haberin başlığını tıkladıktan sonra resme tıklayarak resmi büyütün. Takdir Mudanya halkının.

Konu ile İlgili Önceki Haberlerimiz ARŞİV;

Saadet Partisi'nden Hasan Aktürk'e Açık Mektup.

Zabıta'dan Kaldırım İşgali Uygulaması

Mudanya'ya Bunu Değiştirecek Yiğit Daha Gelmedi !

 

Mudanya'nın haber Arşivi

www.mudanyarehber.net

Son Güncelleme ( Pazartesi, 23 Ağustos 2010 09:05 )  

Yorumlar  

 
+6 #1 Ziyaretçi 16-08-2010 10:58
basın da olmasa bu konular gündeme taşınmıyacak hiç tam bir REZALET hadi iskelede olanları kordon boyunda olanları görmüyorsunuz belediyenin önünüde görmücek kadar körmüsünüz işgaliyeyi fazla ödüyorlar galiba ondan görmüyorlardır umarım
 
 
+5 #2 Ziyaretçi 16-08-2010 11:44
Burası yaya kaldırımıysa,be n yaya olmayı kabul etmiyorum.
Sayın Belediye Başkanı bu yolu hiç kullanmıyor sanırım.Zabıta amirliğinin yanındaki bu (kaldırımı !)görmemek için kör olmak gerekir.Canım Mudanya'da hiç kimse,ben kaldırımlardan rahatlıkla yararlanabiliyo rum diyemez.Çünkü Mudanya'da yaya kaldırımı yok.Acaba birkaç kaza olunca,veya insanlar yaralanınca,ölü nce mi dikkate alınacak bu kaldırımlar?
 
 
+5 #3 Umit 16-08-2010 11:50
Bu yaz ne yazikki Mudanya'nın her tarafı böyle.Akşamları sahilde yürüyüşe çıkanlar işportacılardan dolayı nerdeyse yürüyecek yol bulamıyor.Kurtarılmış bölge(!).Sahildeki restorantlar önce dükkanlarının önüne 2masa atıyor,sonra masaların etrafını çevirip balkon yapıyor,sonra balkonun dışına 2masa daha atıyor.Öyle bir başıboşluk varki,sanki bu ilçede herhangi bir yönetim veya denetleme kurumu yok.Bir tarafta bir dolu vergi ödeyip ayakta durmaya çalışan esnaf,bir tarafta kaldırımları ve yolları hayasızca işgal eden gruplar.Mudanya hiç bu kadar kötü idare edilmemişti.Gelen gideni arattı ne yazikki.
 
 
+5 #4 Ziyaretçi 16-08-2010 23:36
YURDUM İNSANI SUSARSA
Ben susarsam sen susarsan
Milletide sustururlar
Yiyecegimiz ne varsa
Yedirmeden kustururlar
Vatandaşa baskı kurup pustururlar
Köle gibi yaşayanlarda konuşmayı unuturlar
AKP Aldatma ve Kirletme Partisi Mudanyayı kirletti?
Beraber yürüyemedik Biz O Yollarda?
Beraber Yürüdünüz siz O Yolsuzluklarda
Mudanyalıya vermiş oldugunuz rahatsızlık için özür dileyin?
 
 
+5 #5 Ziyaretçi 18-08-2010 09:21
esnafın hali ne olucak bakıyorum kaldırım işkal olmuş evet ne ilk ne son belki ama ramazan mubarek gün esnaf ne yapsın kızanlar bu işsizlikte kendileri olsa bence aynını yaparlar lütfen birazdaha anlayış bu arada devlete vergi ödeyenle ödemeyeni bir tutmamak lazım herkez kendini bir parca işyapamayan esnafın yerine koymalı saygılar ve bütün esnafa hayırlı işler
 
 
-12 #6 Ziyaretçi 18-08-2010 11:48
Alıntılandı oğuz:
esnafın hali ne olucak bakıyorum kaldırım işkal olmuş evet ne ilk ne son belki ama ramazan mubarek gün esnaf ne yapsın kızanlar bu işsizlikte kendileri olsa bence aynını yaparlar lütfen birazdaha anlayış bu arada devlete vergi ödeyenle ödemeyeni bir tutmamak lazım herkez kendini bir parca işyapamayan esnafın yerine koymalı saygılar ve bütün esnafa hayırlı işler

Oldu canım gazoz (!) yok öyle şey herkes hakkına razı olacak. nerde bu esnafın oda başkanı biraz daha işsiz kalırsanız gelin bari hükümet konağının önünede bir kaç masa atın. Yayaların hakkı ne olacak bu vatandaş uçacak mı? Heralde sıcak başınıza vurmuş olmalı. Yoksa bu izansız yorum nasıl yapılabilir ki?
 
 
-1 #7 Ziyaretçi 19-08-2010 09:06
evet bi gozoz satan esnaf çıktı ama vergiye tabi değil heralde seyyar calışıyor galiba ya biz anlatamıyoruz yada anlamak istemiryosunuz ramazanda gündüz iş yapamayıp bu sıcakta iftar vakti dışarıya masa çıkmış ben anlayışla karşılarım gazoz satan istetiğini düşünebilirsin iyi satışlar hayırlı işler
 
 
+5 #8 Umit 19-08-2010 11:38
Yok kardeş,sen anlamadın olayı ya da kişisel bir durumun mevcut.Bahsettiğimiz olay sadece ramazana özgü değil.yaz başından beri bütün mudanya sahilleri.Anlayacağın;mes ele gazoz meselesi değil.

Alıntılandı oğuz:
evet bi gozoz satan esnaf çıktı ama vergiye tabi değil heralde seyyar calışıyor galiba ya biz anlatamıyoruz yada anlamak istemiryosunuz ramazanda gündüz iş yapamayıp bu sıcakta iftar vakti dışarıya masa çıkmış ben anlayışla karşılarım gazoz satan istetiğini düşünebilirsin iyi satışlar hayırlı işler
 
 
+6 #9 Ziyaretçi 19-08-2010 12:44
Yaya kaldırımı işgali bana göre resmen insan hakları ihlali. Yaşlılar çocuklar ne yapacak. Yolda bir araç çarparsa mevcut kanunlara göre suçlu yaya. Diğer yandan esnaf para kazanamıyor doğru. Ama çözüm başkalarının haklarını gasp etmek olmamalı. Bu aynen zaten iş yapamıyorum kaçak su kaçak elektrik kullanayım gibi bir şey. Dünyanın neresinde giderseniz gidin. YAYA KALDIRIMI İŞGAL EDİLEMEZ. Eğer medeni olcaksak insan haklarına saygı göstermeliyiz.
 
 
+4 #10 Ziyaretçi 19-08-2010 12:49
Seyyar çoksa kayıt dışıysa esnaf bu yüzden iş yapamıyorsa yetkililer nerede kaç esnaf seyyarlar için resmen dilekçe vermiş toplanıp esnaf odasına gitmiş. Oda başkanı uyuyor mu? Esnafı iş yapamıyor kaldırımlar ne hikmetse esnafa helal oluveriyor. Belediye başkanı UYUMA

Reha Muhtara şimdi hak verdim.

"NEREDE BU DEVLET, NEREDE BU MİLLET"
 
 
-3 #11 Ziyaretçi 19-08-2010 13:16
bende kişisel birşey olmaz olamaz yaptığımız işler farklı benim dükkanımın önünde kimse bişey göremez fakat anlatmak istediğim herkez birşeylersöylüy or heralde ilk önce kafalardaki insanların birbirini yıprattığı yanlış zihniyet işkalini durdurmalı ondansonra heralde kaldırım işkal edilmez.
 

Diğer sitelerimiz

www.mudanya.gen.tr
Güncel Mudanya Haberleri.
www.mudanyahaberarsivi.gen.tr
Mudanya Haber Arşivi
www.mudanyarehber.net
Mudanya Haber Arşivi

www.radyopoyraz.com
Hayatın Müziği Bursa'da

Bursa Hava durumu

BURSA HAVA DURUMU